Gospodarka


14-03-2009
Michael Ganzelewski

Jedn z najbardziej podstawowych potrzeb i koniecznoci wydaje si by dla czowieka zastpowanie szlachetnych i cennych przedmiotw i materiaw przez tasze kopie wzgldnie imitowanie ich przy pomocy nieszlachetnych materiaw. Zgodnie z zasad ?wicej pozoru ni istoty rzeczy? chtnie nabywa si tani imitacj lub oszukaczo sprzedaje si falsyfikat udajcy rzecz oryginaln.

Czytaj cao na: polskijubiler.com
   
13-06-2008
Weryfikacja czy falsyfikacja
Piotr Matczuk jest doktorantem SGH

Przy konfrontacji rzeczywistoci gospodarczej z teori ekonomii niemal zawsze stawiamy sobie pytanie, czy ta rzeczywisto potwierdza prawdziwo wyznawanej przez nas teorii. Przedstawiamy dwie gwne metody tej konfrontacji.

Czytaj cao na: nbportal.pl
   
06-11-2007
LESZEK PIECYK

Stale wzrasta na wiecie ilo podrabianych produktw. Leki, kosmetyki, alkohole czy czci samochodowe to grupy produktw faszowanych w skali masowej. Walka z faszerzami jest prawdziwym wyzwaniem dla przemysu.

Czytaj cao na: opakowania.com.pl
   
01-01-2006
Maciej Rogalski

Powiadczenie nieprawdy 1. Przepis art. 271 1 k.k. przewiduje przestpstwo powiadczenia nieprawdy w dokumencie co do okolicznoci majcej znaczenie prawne, przez funkcjonariusza publicznego lub inn osob uprawnion do wystawienia dokumentu. Przestpstwo to okrelane jest najczciej mianem powiadczenia nieprawdy lub faszerstwa intelektualnego dokumentu.

Czytaj cao na: sprp.org.pl
   
10-03-2005
Uwe Clever

Dla producentw ywnoci, ktrym zaley na szczelnym zamkniciu zapobiegajcym zanieczyszczeniu produktu przy jednoczesnym zachowaniu atwoci jego otwierania, wykonywanie specjalnych testw np. przylegania, odpornoci na rozdzieranie, naprenia czy te wytrzymaoci zamknicia z pewnoci zapewni optymalizacj parametrw ich towarw.

Czytaj cao na: opakowania.com.pl
   
05-04-2002
Prof. dr hab. Henryka Mruk

...harmonijne traktowanie strategii opakowania i budowania tosamoci marki moe sta si jednym z elementw uzyskania przewagi konkurencyjnej. Wiele funkcji opakowania moe by wykorzystanych w budowaniu pozycji marki. Wygld, kolor i ksztat opakowania pozwalaj na istotne wsparcie dziaa promocyjnych dla uzyskania wysokiej percepcji marki. Zwizki midzy opakowaniem a tosamoci marki zauwaane s i ksztatowane tak na rynku artykuw konsumpcyjnych, na rynku business-to- business jak rwnie w sferze usug.

Czytaj cao na: opakowania.com.pl
   


NADCHODZCE WYDARZENIA

<  Sty 2018  >
 Pn  Wt  Śr  Cz  Pt  So  Nd 
  1  2  3  4  5  6  7
  8  91011121314
15161718192021
22232425262728
293031    
REDAKCJA DZIENNIKA Faszerstwa.eu info@falszerstwa.eu